Incident de „securitate” la orfelinatul din Săcele! Un angajat al acestei unități s-a prezentat la serviciu rupt de beat! Angajatul (M.C) se pare că nu este la primul eveniment de acest fel. După ce a intrat astăzi pe poarta unității, acesta a luat contact cu solul, din poziția culcat! Despre apucăturile acestuia se cunoaște, știu și copii, știu și angajații! Copii au ajuns să se plângă că angajatul abuzează din ce în ce mai mult, datorită acestor crize, de paturile lor. Lucru care îi deranjează! Singurii care nu știu sunt cei din conducerea Protecției Copilului Brașov și șefa orfelinatului din Săcele, Rodica Stoianovici! După producerea evenimentului de astăzi, șefa centrului Rodica Stoianovici, a învoit angajatul ( bilet învoire între orele 8.35-16.00) și l-a trimis acasă! Conducerea Protecției Copilului Brașov, prin vocea celui care se află la butoane în această perioadă, expertul în asistență socială…, Mihai Septimiu Priboi, cel care de altfel a avut amabilitatea să răspundă pe telefonul de serviciu( telefon plătit din bani publici), ne-a comunicat … cu sec, ca la poker…” angajatul a suferit o criză de epilepsie…” Aoleu!!!Același lucru ne-a fost transmis și prin putătorul de cuvânt al instituției, doamna Lidia Mailat! Cine a constata criza de epilepsie și cine a pus acest diagnostic??? Din câte știm nu a fost solicitat serviciul de urgență 112!? Referitor la angajatul suferind, menționăm că acesta a lucrat în trecut la serviciul de ambulanță Brașov, de unde i s-a desfăcut contractul de muncă cu litera (i), se pare că tot datorită unor crize de epilepsie! Stabilirea, ad-hoc, a diagnosticul acestuia să se datoreze faptului că, mama pacientului deține o firmă de construcții…care mai prestează, una -alta, pentru anumite persoane din conducerea Protecției Copilului Brașov și a Centrului din Săcele??? Întrebări publice…pentru conducerea Protecției Copilului Brașov dar și a Consiliului Județean Brașov:
- cine a stabilit cauza producerii evenimentului
- cine a diagnosticat pacientul
- de ce nu a fost sesizat serviciul de urgență 112
- de ce bilet de învoire și nu concediu medical,etc?
Întrebări simple, pertinente și de foarte mult bun simț! Așteptăm cu interes un altfel de răspuns din partea celor responsabili.
Fiind ultima zi din acest an, dorim să adresăm copiilor din centrele de plasament cât și angajaților care fac ceea ce trebuie pentru copii, un călduros La Mulți Ani, sănătate și multe bucurii în noul an 2021!